comell2

Glitter Text Generator at TextSpace.net

Sunday, October 2, 2011

erm...bole dikatekn setiap hary aku bukak blog nih,,aku pon x tau ape keistimewaan blog nih..aku daa anggap blog nih mcm diary istimewe aku..mcm best jaek aku tengok diorang bikak blog...jeaulous laa maknenye tuhh...ary nih aku x balek ostel dan kemungknan esok aku x skola...borink laa pulak dduk umah..aku suke skola klu orang x ramai...tapy x suke skola bile orang ramai..hahaha XDD pelik laa aku nihh...aku pikir2 balik..aku rindu senior yg x de taoun depan..huhuuhu,,yelah,,biasenye diorang yg uruskn semue nyer..tapy nnti taon nih..orang laen pulakkk....aku pulak dah ade tanggongjawab baru..sepatut nye orang gemabire..tapy aku sedihh..sebab aku tetibe rase mcm berat jerk tanggugjawab nihh..ni yg aku benci..dulu aku yg gembiredapat jadi calonn..bile dah pengang jawatan baru..mulelahh,,huh..ape2 pon..taon depan insyaallah aku x kn ade adik angkat ...ahahaha...klu bole aku nk buli diorang..maneade...gurau jerk...hahaha

No comments:

Post a Comment